Sunday 13 May 2012

Make up Farah the Bridesmaid..




           Semalam anne dapat job Make up Bridesmaid kak fiza....lokasi - Hotel Pan Pacific Kuala lumpur ...Bertolak dari rumah 3 lebih.. si kecik saya driver saya!!! Thank you :) ...sbb kak farah ckp diorng ada rehersal kat dewan Matrde, jadi xyah dtng awal2 sngt ..so smpai2 tnggu kak farah mandi dan start make up...

Nie hasilnye...gmbar sebelum x ambik pun sibuk sngt ..sweet kan :) 





     Anne kena Make up die sekali buat Hair Do...so Make up  kena kasi heavy ckit kat mata ..but blusher ngn lipstick ..kak farah mintak light2...tapi sesuai ngn die biar light...hurmmmm Hair Do buat 15 minit!!fuhh..rambut kt farah lebat gila dan lurus licin..so susah ckit Hair Do nye..but..taraaa

Die mintak cm ala2 English ckit..so kite taruk white rose kt citu ( godek hotel punya hikhikhik )

   Sebenarnya...last2 minute kena mak up 2 orng lagi......waaaa nak nagis ..tpi ok jer rezeki tuhan jgn tolak beb..!!heheh...confident make up then siap!! ..

kite make upkan akak bju pink tue jgak..ketua puteri umno putrajaya

                Dah sattle semua...ape lagi kemas2 barang semua..make sure jgn tinggal barang..then cow lerr!! :) ..saya dh sakit lutut berdiri lama sngt..( tuanya anne?? ) ye hakikatnya saya masih anak dara belasan tahun hik??perasaan..

                                         klik saya  http://www.facebook.com/rosewhite.mahazi






  

No comments :

Post a Comment