Tuesday 23 April 2013

Make up Nikah & bersanding Elyana little sis..Elsa

Salam semua..

Elsa actually my junior di UNISEL...i kan bdak masscommm.
Die nak i make up die masa nikah dan sanding ..ok bebeh!!!

Msa time make up x ambik gmbar sbb skng die berhijab penuh, masa tue pun photographer 
pun xde just me and her...Gudd girl !!






See sape tue???yes Syafieq Ayman my BFF and my best ever Make up artis& fashion designer , tadah jer muka iolss conform melets punya. Yeay he made gojes oufit for elsa cantikk sngt!!


















Hasil My Make up for her ...










Make up bersanding, Tema arabic..






Elyana yg sngt cantik in da house!!!











Last one...Tahniah elsa dan Pasangn!!










Need mua on your big day??? call me larr..0173313066

ok ..thanks bebehhhh











No comments :

Post a Comment